SERVIS

Zagotovite si kakovostno vzdrževanje vaših Canon tiskalnikov, multifunkcijskih tiskalnikov, skenerjev in sklenite eno od vzdrževalnih pogodb in pridobite ugodnejše pogoje vzdrževanja!

Copia biro d.o.o. je največji in najuspešnejši Canon servis v Sloveniji in večkratni dobitnik priznanja »Najboljši Canon servis v Sloveniji« ter z letom 2015 postalo Canon Premier Partner.

Z zagotavljanjem kakovostnih storitev in z rednim usposabljanjem serviserjev skrbimo, za zadovoljstvo naših strank, kar izkazujejo na vsakoletnih ocenjevanjih.

Kontaktne številke:

T: 01 24 25 800 in 01 24 25 810
E: servis@copia-biro.si

Pogodbe in paketi

S sklenitvijo pogodbe o vzdrževanju ali izbiro servisnega paketa po meri lahko prihranite tudi do 50%!
Ključne prednosti, ki jih pridobite s sklenitvijo pogodbe o vzdrževanju:
  • Krajši odzivni čas
  • Možnost uporabe nadomestne naprave
  • Popuste pri storitvah, materialu in papirju
  • Daljša garancijska doba
  • Cenejše potne stroške
  • Brezplačne montaže in dostave
  • Boljšo odkupno ceno stare naprave
  • Boljši nadzor nad stroški izpisovanja
Izbirate lahko med:
  • Vzdrževalna pogodba na izpis
  • Vzdrževalna pogodba na klic
Ali veste, da so raziskave zadovoljstva kupcev pred ceno uvrstile štiri druge parametre in sicer:
  • odzivnost serviserja
  • možnost uporabe nadomestne naprave
  • tehnično podporo
  • reference
Razlog?

Nizka cena še ne zagotavlja kakovostnih storitev in pogosto je dolgo čakanje na serviserja dosti dražje kot strošek, ki ga plačamo za servis.

Katero pogodbo izbrati je odvisno od parametrov, ki so za vas najpomembnejši; cena, odzivni čas, tehnična podpora, nadomestna naprava ob večjih okvarah, da boste svoje dnevno delo lahko opravljali učinkovito in brez zastojev.

Za več informacij o pogodbah in paketih nam pošljite povpraševanje na servis@copia-biro.si ali nas pokličite na 01 242 58 00.

Prednosti

Vzdržujemo več kot 2.000 tiskalnikov na celotnem področju Republike Slovenije.

Naše prednosti

  • Vsi serviserji imajo certifikate s strani Canon CEE
  • Več kot 25 letne izkušnje
  • Hitra odzivnost in odprava napak
  • Stalna zaloga materiala in nadomestnih aparatov
  • Močna tehnična podpora
  • Prilagodljivost uporabniku

Referenčne izjave

V 20 letih sodelovanja s Canon CEE smo pridobili veliko zadovoljnih strank, preverite kaj drugi menijo o nas.

Storitve

Naše storitve obsegajo servisiranje celotnega programa pisarniških naprav blagovnih znamk Canon in HP (tiskalniki, multifunkcijski tiskalniki, skenerji….). Za vse vzdrževanje naprave zagotavljamo potrošni material in rezervne dele. Pomemben del predstavljajo svetovalne storitve in ocenjevanje starih naprav.

Za vse naprave, za katere imajo naročniki sklenjene vzdrževalne pogodbe ali so kupili servisni paket podaljšamo garancijo do 60 mesecev.

  • Dostava in montaža opreme
    Za opremo, ki jo kupite v našem podjetju zagotavljamo dostavo in montažo po celi Sloveniji. Izvedemo tudi inštalacijo na računalnike naročnika. V primeru sklenitve pogodbe ali nakupa servisnega paketa je ta storitev brezplačna.
  • Šolanje in usposabljanje uporabnikov
    Za opremo, ki jo montiramo pri uporabnikih zagotavljamo strokovno usposabljanje ob montaži, po dogovoru pa tudi kasneje. V primeru sklenjene pogodbe ali servisnega paketa ima naročnik možnost še dveh dodatnih ur brezplačnega usposabljanja.
  • Podaljšana garancija
    V primeru sklenitve vzdrževalne pogodbe ali nakupa servisnega paketa vam podaljšamo garancijo za vaše naprave do 60 mesecev.
  • Integracija in vzdrževanje programske opreme
    COPIA BIRO je največji Canon partner na področju integracije rešitev za obvladovanje stroškov, varno izpisovanje ter upravljanja z dokumenti. Vse rešitve sami načrtujemo, integriramo in vzdržujemo.
  • Ocenjevanje opreme
    V primeru, da se odločate za zamenjavo po sistemu »staro za novo« vam bodo naši serviserji strokovno ocenili vrednost vašega aparata in vam predlagali najustreznejšo zamenjavo. Prav tako vam kot certificiran servis izdamo verodostojno poročilo o nesmotrnosti popravila, v primeru, da bi le-ti presegali vrednost aparata.
  • Svetovanje
    Naši serviserji vam bodo vedno pripravljeni svetovati pri odločitvi za nakup ali najem strojne ali programske opreme. Pri iskanju najprimernejše rešitve vedno upoštevajo vaš obseg dela, značilnosti ter kakšne koristi boste pridobili z novo opremo.
  • Podpora na daljavo
    Programska oprema nam omogoča »24-urni monitoring« vaših naprav. To pomeni, da smo o morebitnih napakah na opremi pri uporabnikih obveščeni v nekaj minutah in lahko takoj ukrepamo.